Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 240.00 mm
-
Šířka
- 170.00 mm
-
Hloubka
- 10.00 mm
-
Hmotnost
- 0.25 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 140
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788073582630
-
ISBN
- 9788073582630
O knize
Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v...
Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2015 a...
Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2015 a pokusného ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2016. Publikace poskytuje základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám na víceletá gymnázia. Titul je sestaven podle platných RVP pro základní školy a Standardů pro základní vzdělávání. Testy připravují žáky na formu i obsah didaktického testu z českého jazyka. Úlohy zahrnují několik okruhů v rámci vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura (porozumění textu, textová návaznost, stylistika, pravopis, slovní zásoba a slovotvorba, tvarosloví, skladba, literární výchova) a odpovídají zadávaným typům úloh v testu. Dvě třetiny úloh jsou pro žáky 5. tříd a třetina pro žáky 7. tříd, pro které jsou úlohy barevně odlišeny. Žákům 5. ročníků přitom doporučujeme projít i úlohy určené pro starší žáky, protože cílem přijímacího řízení je vybrat nejlepší žáky ročníku a o přijetí může rozhodovat schopnost zorientovat se i v náročnějších textech a zadáních. Žákům 7. tříd naopak doporučujeme přípravu zahájit úlohami určenými pro mladší žáky, aby byla jejich příprava systematická a neopomněli v ní jednodušší jazykové jevy, které se však při přijímacím řízení mohou v testu rovněž objevit. Testy odpovídají počtem úloh, svou strukturou, rozvržením učiva dosud zadaným ostrým i ilustračním testům Cermatu. Úlohy určené pro uchazeče o studium na šestiletých gymnáziích jsou barevně odlišeny. U každé testové úlohy je uveden počet bodů, jaký za ni lze získat.