Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 207.00 mm
-
Šířka
- 146.00 mm
-
Hloubka
- 13.00 mm
-
Hmotnost
- 0.43 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 238
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788086851389
-
ISBN
- 8086851389
O knize
Podniky, které chtějí prosperovat a dlouhodobě existovat na trzích, musejí vyrábět stále víc nejrůznějších výrobků, čímž obrovsky narůstá variabilita výroby. Na druhé straně musejí dosahovat vysokou úroveň kvality, spolehlivosti v rychlosti a přesnosti dodávek, a to všechno při velmi nízkých nákladech, které jsou běžně...
Podniky, které chtějí prosperovat a dlouhodobě existovat na trzích, musejí vyrábět stále víc nejrůznějších výrobků, čímž obrovsky narůstá variabilita výroby. Na druhé straně musejí dosahovat vysokou úroveň kvality, spolehlivosti v rychlosti a přesnosti dodávek, a to všechno při velmi nízkých nákladech, které jsou běžně dosahovány při...
Podniky, které chtějí prosperovat a dlouhodobě existovat na trzích, musejí vyrábět stále víc nejrůznějších výrobků, čímž obrovsky narůstá variabilita výroby. Na druhé straně musejí dosahovat vysokou úroveň kvality, spolehlivosti v rychlosti a přesnosti dodávek, a to všechno při velmi nízkých nákladech, které jsou běžně dosahovány při hromadné výrobě standardních výrobků. Tato knížka vychází ze zkušeností implementace konceptu lean v podmínkách střední Evropy. Dává čtenářům praktické rady, které jim umožní jednotlivé prvky štíhlého podniku správně pochopit a přebrat tak, aby přinesly očekávané efekty. Autoři se kromě metod štíhlé výroby zabývají také štíhlou logistikou, vývojem produktů a štíhlou administrativou. Porovnávají koncepty lean, Six Sigma a TOC a svět produktivity se pokoušejí integrovat se světem inovací a zvyšování hodnoty pro zákazníka. Autoři navrhují postup k dosažení dlouhodobé konkurenceschopnosti firmy, který kombinuje cestu redukce plýtvání a nákladů s cestou strategických inovací.