Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 312.00 mm
-
Šířka
- 245.00 mm
-
Hloubka
- 7.00 mm
-
Hmotnost
- 0.36 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 0
-
Typ vazby
- ostatní
-
Ean
- 9790260108479
O knize
1852-1934 Druh publikace:pedagogická hudebnina Nástrojová skupina: Violoncello Obsazení / žánr: violoncello - sólo Jazyk publikace: cz./eng./ger. Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové...
1852-1934 Druh publikace:pedagogická hudebnina Nástrojová skupina: Violoncello Obsazení / žánr: violoncello - sólo Jazyk publikace: cz./eng./ger. Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající...
1852-1934 Druh publikace:pedagogická hudebnina Nástrojová skupina: Violoncello Obsazení / žánr: violoncello - sólo Jazyk publikace: cz./eng./ger. Upravil Tomáš Jamník stěžejní dílo houslové pedagogické literatury pro pravou ruku v nové úpravě pro violoncello předmluva a důležité metodické komentáře autora violoncellové úpravy stoupající úroveň technické obtížnosti jednotlivých cvičení: lehká - střední - těžká původních 6 sešitů nyní v praktickém třísvazkovém vydání Ševčíkův Opus 2 patří ke stěžejním dílům houslové pedagogické literatury. Je zaměřen na základní problémy techniky pravé ruky, které Ševčík procvičuje v systematicky řazených 4 000 variantách všech smyků. Ševčíkova proslulá metoda důkladného procvičování pravé ruky je dodnes používána a oceňována také hráči na ostatní smyčcové nástroje. Autor úpravy Školy smyčcové techniky pro violoncello Tomáš Jamník, významný český violoncellista žijící v Berlíně, respektuje rozdíly v náročnosti hry v jednotlivých polohách u houslistů a violoncellistů a transkribuje jednotlivá cvičení do violoncellových poloh tak, aby se nevytratil původní Ševčíkův pedagogický záměr. Tím se zásadně odlišuje od dosud jediné známé úpravy tohoto opusu pro violoncello od Louise R. Feuillarda.