Podrobnosti
-
Nakladatel
-
Edice
Kategorie
-
Výška
- 200.00 mm
-
Šířka
- 130.00 mm
-
Hloubka
- 10.00 mm
-
Hmotnost
- 0.18 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 128
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788075089076
-
ISBN
- 9788075089076
O knize
Pomůcka pro trénink sebeovládání. S knihou se děti přenesou do budoucnosti, kde na ně čeká spousta skvělých vynálezů, ale také hádanek a výzev. Autorka je expertka v oboru zdravotní psychologie a neuropsychologie. Kniha je určena pro děti od 7 do 11 let. Šipka a Koumes se dostali do budoucnosti, kde na ně čeká spousta...
Pomůcka pro trénink sebeovládání. S knihou se děti přenesou do budoucnosti, kde na ně čeká spousta skvělých vynálezů, ale také hádanek a výzev. Autorka je expertka v oboru zdravotní psychologie a neuropsychologie. Kniha je určena pro děti od 7 do 11 let. Šipka a Koumes se dostali do budoucnosti, kde na ně čeká spousta skvělých vynálezů,...
Pomůcka pro trénink sebeovládání. S knihou se děti přenesou do budoucnosti, kde na ně čeká spousta skvělých vynálezů, ale také hádanek a výzev. Autorka je expertka v oboru zdravotní psychologie a neuropsychologie. Kniha je určena pro děti od 7 do 11 let. Šipka a Koumes se dostali do budoucnosti, kde na ně čeká spousta skvělých vynálezů, ale taky hádanek a výzev. Pomoz jim splnit jejich novou misi! Dokážou se vrátit do přítomnosti? Podaří se ti získat medaili za supersebeovládání? Zapracuj na své sebekontrole a bav se při čtení napínavého příběhu. Rozvíjení kontroly impulzů je v dnešní době kvůli rychlému životnímu stylu jednou z nejtěžších výzev. Tato kniha pomáhá dětem pracovat na schopnosti sebeovládání a rozvíjet ji prostřednictvím různých testů, aktivit a výzev, při kterých je důležité se před odpovědí zamyslet. V průběhu celé mise jsou navíc ukázány triky, jak ovládnout své nervy v těch nejtěžších situacích. Prostřednictvím blízkého a interaktivního příběhu tato kniha poskytuje ideální trénink pro rozvoj různých neuropsychologických, kognitivních a emocionálních dovedností. Čtenář získá chuť číst díky jasnému, jednoduchému a zábavnému jazyku a prostřednictvím následujících prvků: Uvedení čtenáře do dobrodružství jako další postavy: protagonisté jej oslovují přímo a nutí ho zasahovat Četné aktivity a hádanky: oživují příběh a označují pořadí, které je třeba při čtení dodržovat Konce stránek v celé knize: vyhněte se pocitu pomalého pokroku ve čtení Různá témata, která zajímají děti: obavy, problémy a užitečná morálka pro věkovou skupinu, které je určena Předání medaile po dočtení: akredituje získání každé superschopnosti k vytvoření pocitu pokroku a zlepšení