Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
%
( Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
17.4.2020
1
Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny marketingových a prodejních školení, v knize jsem nenalezl nic, co bych už na nějakém školení neslyšel, dokonce i lépe. Pracoval jsem roky jako obchoďák a markeťák, takže mohu soudit. Dokonce poznávám celé bloky textu z právě zmíněných starších školení...
Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny...
Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny marketingových a prodejních školení, v knize jsem nenalezl nic, co bych už na nějakém školení neslyšel, dokonce i lépe. Pracoval jsem roky jako obchoďák a markeťák, takže mohu soudit. Dokonce poznávám celé bloky textu z právě zmíněných starších školení, takže dost možná autor jen postahoval texty z již existujících prací, doplnil o své glosy a moudré postřehy a dílo je na světě.
Ještě bych téma mohl doplnit vlastní úvahou: Buď to v sobě máte a jste ten typ, pak Vás podobné knihy příliš dál neposunou a nebo nejste, a v tom případě Vám podobné knihy nepomohou. Samozřejmě existují vzácné výjimky.
Číst více
Číst více
5.11.2018
Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový syrovější.
Jsou lidé, kteří jaksi přirozeně vyrostli ve vůdčí osobnosti a pak jejich pravý opak. Klaffova knížka je zřejmě určená té škále lidí, kteří nepatří ani k jednomu pólu, ale pohybují se někde mezi.
"Prodejte to" působí jako...
Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový...
Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový syrovější.
Jsou lidé, kteří jaksi přirozeně vyrostli ve vůdčí osobnosti a pak jejich pravý opak. Klaffova knížka je zřejmě určená té škále lidí, kteří nepatří ani k jednomu pólu, ale pohybují se někde mezi.
"Prodejte to" působí jako takový jednoduchý motivátor, jak posunout své prezentační dovednosti o kus dál. Vyplývá z toho ale i to, že aby takový krok člověk udělal musí zapracovat i na změně své osobnosti. Že člověk dokáže změnit svou osobnost, když o to usiluje, je vcelku jasné (pojednává o tom třeba "Vy jste placebo" od Joe Dispenzy). Klaff už ale nezmiňuje, že s nárůstem vlastností "alfa" jedinců často souvisí i úbytek sebereflexe. Pak už se tedy jen nabízí otázka, jestli taková změna je skutečně žádoucí.
První třetina knihy je vcelku zajímavá a inspirativní a díky tomu to stojí za přečtení. Zbytek popisovaných postupů není nic objevného a ani to není příliš čtivé.
Číst více
Číst více