Objednávka

Prodávejte!

Prodávejte!
Tištěná kniha

35 % (4 Hodnocení)

Prodávejte!

35 % (4 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem

rok vydání 2022

314 Kč

Běžná cena 369 Kč

Ušetříte 55 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

O knize

Společnost Dale Carnegie Training, založená na odkazu předního badatele v oblasti managementu a osobního rozvoje, vám tentokrát přináší unikátní návod, jak výrazně zlepšit své prodejní schopnosti. Už jste na to téma slyšeli všechno? Toto dílo je ale výsledkem více než stoletého rozvíjení oněch základních konceptů...
Společnost Dale Carnegie Training, založená na odkazu předního badatele v oblasti managementu a osobního rozvoje, vám tentokrát přináší unikátní návod, jak výrazně zlepšit své prodejní schopnosti. Už jste na to téma slyšeli všechno? Toto dílo je ale výsledkem více než stoletého rozvíjení oněch základních konceptů předními odborníky. Pokud...
Společnost Dale Carnegie Training, založená na odkazu předního badatele v oblasti managementu a osobního rozvoje, vám tentokrát přináší unikátní návod, jak výrazně zlepšit své prodejní schopnosti. Už jste na to téma slyšeli všechno? Toto dílo je ale výsledkem více než stoletého rozvíjení oněch základních konceptů předními odborníky. Pokud dosud nepomohlo nic jiného, už zbývá jen jediné... Kniha Prodávejte! od Dale Carnegie Training.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

35%

(4 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

2.5.2023
Rád bych dal lepší hodnocení, ale fakt to nejde. Carnegieho myšlenky jsou cenné, ale tady už autoři prostě vaří z vody třikrát převařené. Pěkná obálka, to je asi tak vše.
Rád bych dal lepší hodnocení, ale fakt to nejde. Carnegieho myšlenky jsou cenné, ale tady už autoři prostě vaří z vody třikrát převařené. Pěkná obálka, to je asi tak...
Rád bych dal lepší hodnocení, ale fakt to nejde. Carnegieho myšlenky jsou cenné, ale tady už autoři prostě vaří z vody třikrát převařené. Pěkná obálka, to je asi tak vše.
Číst více
1.4.2023
Kniha omílá jedno a to samé na třech stech stránkách stále dokola. Chcete-li prodávat, zaměřte se na zákazníka, na to, kým je a co chce, a prodávat začnete. A začnete prodávat víc, než kdybyste se zaměřili jen na prodej. Autor k tomu má hezký proces s pěknou grafikou, velké množství číselného členění každé blbosti, ale v zásadě jde o výše zmíněné. Neděkujte - právě jsem vám ušetřil týden čtení. Zároveň...
Kniha omílá jedno a to samé na třech stech stránkách stále dokola. Chcete-li prodávat, zaměřte se na zákazníka, na to, kým je a co chce, a prodávat začnete. A...
Kniha omílá jedno a to samé na třech stech stránkách stále dokola. Chcete-li prodávat, zaměřte se na zákazníka, na to, kým je a co chce, a prodávat začnete. A začnete prodávat víc, než kdybyste se zaměřili jen na prodej. Autor k tomu má hezký proces s pěknou grafikou, velké množství číselného členění každé blbosti, ale v zásadě jde o výše zmíněné. Neděkujte - právě jsem vám ušetřil týden čtení. Zároveň je v knize několik tezí, se kterými nelze ve světle současného světa souhlasit - např. "Sociální sítě jsou vhodné k využití pouze tehdy, jsou-li využity před nebo po reálném kontaktu." No, vřele NEdoporučuji.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat