Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 210.00 mm
-
Šířka
- 140.00 mm
-
Hloubka
- 14.00 mm
-
Hmotnost
- 0.29 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 260
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788071796602
-
ISBN
- 9788071796602
O knize
"Nemůžeš-li poučti, alespoň pobav", tvrdí brněnský profesor práv a známý publicista Petr Hajn. On sám ovšem dovede obojí, a to nejen ve vztahu k právu. Dokazuje to ve své knížce, kde jsou četné stránky věnovány i otázkám marketingu a médií. Reklamní praktiky - ty prostoduché i rafinované - autor popisuje zejména v...
"Nemůžeš-li poučti, alespoň pobav", tvrdí brněnský profesor práv a známý publicista Petr Hajn. On sám ovšem dovede obojí, a to nejen ve vztahu k právu. Dokazuje to ve své knížce, kde jsou četné stránky věnovány i otázkám marketingu a médií. Reklamní praktiky - ty prostoduché i rafinované - autor popisuje zejména v oddílu "Restované právní...
"Nemůžeš-li poučti, alespoň pobav", tvrdí brněnský profesor práv a známý publicista Petr Hajn. On sám ovšem dovede obojí, a to nejen ve vztahu k právu. Dokazuje to ve své knížce, kde jsou četné stránky věnovány i otázkám marketingu a médií. Reklamní praktiky - ty prostoduché i rafinované - autor popisuje zejména v oddílu "Restované právní rady s oblohou". Zde hospodářské pracovníky jistě zaujme nejen ona "obloha" v podobě zajímavých historek i anekdot, ale dozví se leccos i o rizicích při smluvním jednání. Tomuto tématu jsou věnovány též další fejetony jako například "Komerční kontrakty a nesouměrně krájená krúta", Nepřiměřená cena?", "Chtěl být milionářem", "Výhodný trest" a jiné.