Objednávka

Pravidlo žádných pravidel

88 % (40)

Kniha - vázaná s laminovaným potahem

Skladem > 5 ks

Odesíláme 7.6.

Možnosti doručení a platby

366 Kč

Běžná cena 389 Kč

Ušetříte 23 Kč

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například...
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové...

Pravidlo žádných pravidel

vázaná s laminovaným potahem

366 Kč

Podrobnosti

O knize

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahy´, špičkovy´ zaměstnanec nahradí několik průměrny´ch, a ušetří tak náklady. Tato...
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní...
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahy´, špičkovy´ zaměstnanec nahradí několik průměrny´ch, a ušetří tak náklady. Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každy´, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde jasny´ a konkrétní návod, jak toho docílit.

Hodnocení

88%

(40)

Hodnotilo 40 čtenářů
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop zobrazují nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

1

13.1.2022
Kniha byla zajímostí a proniknutí do vnitřního světa Netflixu. Může to být užitečná pomůcka či inspirace pro jiné velké i malé firmy. Líbí se mi že zdůrazňuje důležitost zpětné vazby, konstruktivní kritiky ale i zájmu o názor zaměstnanců.
Kniha byla zajímostí a proniknutí do vnitřního světa Netflixu. Může to být užitečná pomůcka či inspirace pro jiné velké i malé firmy. Líbí se mi že zdůrazňuje...
Kniha byla zajímostí a proniknutí do vnitřního světa Netflixu. Může to být užitečná pomůcka či inspirace pro jiné velké i malé firmy. Líbí se mi že zdůrazňuje důležitost zpětné vazby, konstruktivní kritiky ale i zájmu o názor zaměstnanců.
Číst více

Čtenářská recenze

1

13.1.2022
Kniha byla zajímostí a proniknutí do vnitřního světa Netflixu. Může to být užitečná pomůcka či inspirace pro jiné velké i malé firmy. Líbí se mi že zdůrazňuje důležitost zpětné vazby, konstruktivní kritiky ale i zájmu o názor zaměstnanců.
Kniha byla zajímostí a proniknutí do vnitřního světa Netflixu. Může to být užitečná pomůcka či inspirace pro jiné velké i malé firmy. Líbí se mi že zdůrazňuje...
Kniha byla zajímostí a proniknutí do vnitřního světa Netflixu. Může to být užitečná pomůcka či inspirace pro jiné velké i malé firmy. Líbí se mi že zdůrazňuje důležitost zpětné vazby, konstruktivní kritiky ale i zájmu o názor zaměstnanců.
Číst více

Čtenářská recenze

3.4.2021
Hned ze začátku musím říci, že je to hodně inspirativní kniha. Vhled do kultury a fungování Netflixu, u kterého trávíme i hodiny denně na všech možných seriálech, bylo pro mne velmi zajímavé a nutilo mne přemýšlet, zda bych jednotlivé postupy v řízení společnosti mohl také použít ve své firmě. Po přečtení knihy si můžu odpovědět, že většinou asi ne, nemohl. :) Tím neříkám, že styl "žádná pravidla" je...
Hned ze začátku musím říci, že je to hodně inspirativní kniha. Vhled do kultury a fungování Netflixu, u kterého trávíme i hodiny denně na všech možných seriálech,...
Hned ze začátku musím říci, že je to hodně inspirativní kniha. Vhled do kultury a fungování Netflixu, u kterého trávíme i hodiny denně na všech možných seriálech, bylo pro mne velmi zajímavé a nutilo mne přemýšlet, zda bych jednotlivé postupy v řízení společnosti mohl také použít ve své firmě. Po přečtení knihy si můžu odpovědět, že většinou asi ne, nemohl. :) Tím neříkám, že styl "žádná pravidla" je blbost a nefunguje a nebo, že se vymlouvám a nechceme být v naší firmě dostatečně pokrokoví. Jen si myslím, že aplikovat řízení firmy na pokraji chaosu si může dovolit jen opravdu pár tak velkých firem na světě a i proto je Netlix tolik jedinečný. Každopádně, pokud máte v podstatě neomezené kapitálové zdroje, možnost zaplatit ty nejlepší a nejdražší lidi na trhu, jste v kreativním oboru a v podstatě nic fyzického nevyrábíte/neprodáváte, tak se o to můžete pokusit. Pokud vás kniha inspiruje natolik, že zrušíte pár zbytečných procesů, které jen otravovaly život lidem ve firmě, tak kniha měla smysl nebudete koupě a času u ní litovat. Bylo velmi osvěžující číst o fungování uvnitř Netflixu, které bylo podáno dost upřímně a potvrzuje to plno zvěstí a rozhovorů, které jsem četl/slyšel již dříve. Ta firma ale není pro každého a někdy je její fungování docela dost drsné. Nedokáži si představit, že podobný styl firmy by vznikl jinde než v USA. Na jednu stranu máte neomezeno dovolené, na druhou stranu musíte mít výsledky, protože jak se nedržíte na čele pelotonu, tak velmi rychle budete ve firmě nahrazeni. Z pohledu šéfa firmy mi všechny ty příběhy a postřehy CEO dávají smysl, ale nevím, zda v naší zemi by někdo chtěl v podobné firmě pracovat. Ale jo, asi i chtěl, když budete platit nejvíce na trhu, tak se asi dost lidí najde.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat