Objednávka

Dnes doprava zdarma při nákupu nad 333 Kč! 

Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou

Bez hodnocení

Kniha - brožovaná

Vyprodáno

200 Kč

Běžná cena 260 Kč

Ušetříte 60 Kč

Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci. Prezentován je také vlastní kvalitativní výzkum, jenž popisuje přístup učitelů...
Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována...

Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou

brožovaná

200 Kč

Podrobnosti

O knize

Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci. Prezentován je také vlastní kvalitativní výzkum, jenž popisuje přístup učitelů k žákovským chybám a identifikuje důležité činnosti realizované během výuky. Výsledky výzkumu tak mohou posloužit nejen samotným učitelům k reflexi vlastní práce s žákovskou chybou, ale mohou být rovněž inspirujícím materiálem pro...
Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci....
Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci. Prezentován je také vlastní kvalitativní výzkum, jenž popisuje přístup učitelů k žákovským chybám a identifikuje důležité činnosti realizované během výuky. Výsledky výzkumu tak mohou posloužit nejen samotným učitelům k reflexi vlastní práce s žákovskou chybou, ale mohou být rovněž inspirujícím materiálem pro studenty pregraduální přípravy.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat