Objednávka

Podpora školní adaptace dětí-cizinců

80 % (1)

Kniha - brožovaná

Skladem > 5 ks

Možnosti doručení a platby

216 Kč

Běžná cena 280 Kč

Ušetříte 64 Kč

Publikace se zabývá tématem podpory dětí-cizinců ve vzdělávání, na které je nahlíženo z české a norské perspektivy. Ambicí monografie je poskytnout inspiraci či zpětnou vazbu akademikům, učitelům, ale i tvůrcům vzdělávací politiky a zároveň poodhalit detailněji praxi jednoho zkušenějšího státu v podpoře dětí-cizinců ve vzdělávání. Autorka text rozdělila na dvě části; v první o klíčovém tématu pojednává z pohledu...
Publikace se zabývá tématem podpory dětí-cizinců ve vzdělávání, na které je nahlíženo z české a norské perspektivy. Ambicí monografie je poskytnout inspiraci či zpětnou vazbu akademikům, učitelům, ale i tvůrcům vzdělávací politiky a zároveň...

Podpora školní adaptace dětí-cizinců

brožovaná

216 Kč

Podrobnosti

O knize

Publikace se zabývá tématem podpory dětí-cizinců ve vzdělávání, na které je nahlíženo z české a norské perspektivy. Ambicí monografie je poskytnout inspiraci či zpětnou vazbu akademikům, učitelům, ale i tvůrcům vzdělávací politiky a zároveň poodhalit detailněji praxi jednoho zkušenějšího státu v podpoře dětí-cizinců ve vzdělávání. Autorka text rozdělila na dvě části; v první o klíčovém tématu pojednává z pohledu teoretických východisek a dostupných pedagogických výzkumů. Ve druhé části potom věnuje pozornost představení vlastního šetření, kdy na téma nahlíží z perspektivy tří úrovní: státní, regionální a školní. Šetření bylo koncipováno jako...
Publikace se zabývá tématem podpory dětí-cizinců ve vzdělávání, na které je nahlíženo z české a norské perspektivy. Ambicí monografie je poskytnout inspiraci či zpětnou vazbu akademikům, učitelům, ale i tvůrcům vzdělávací politiky a zároveň poodhalit detailněji praxi jednoho zkušenějšího státu v podpoře dětí-cizinců ve vzdělávání. Autorka...
Publikace se zabývá tématem podpory dětí-cizinců ve vzdělávání, na které je nahlíženo z české a norské perspektivy. Ambicí monografie je poskytnout inspiraci či zpětnou vazbu akademikům, učitelům, ale i tvůrcům vzdělávací politiky a zároveň poodhalit detailněji praxi jednoho zkušenějšího státu v podpoře dětí-cizinců ve vzdělávání. Autorka text rozdělila na dvě části; v první o klíčovém tématu pojednává z pohledu teoretických východisek a dostupných pedagogických výzkumů. Ve druhé části potom věnuje pozornost představení vlastního šetření, kdy na téma nahlíží z perspektivy tří úrovní: státní, regionální a školní. Šetření bylo koncipováno jako kvalitativní srovnávací studie založená na obsahové analýze a případových studiích českých a norských základních škol. Hlavním výsledkem provedeného šetření je vytvoření modelu podpory školní adaptace dětí-cizinců. Ten mimo jiné připomíná nutnost posílení podpory spolupráce školy a rodičů-cizinců v českém i norském prostředí. Poukazuje též na regionální úroveň jako na stěžejní mezičlánek zprostředkovávající informace, znalosti a potřeby mezi státní a školní úrovní v popisovaném tématu. Tato a další zjištění vedou k úvahám o významu tzv. symbolické politiky a politiky s reálným účinkem v oblasti podpory školní adaptace dětí-cizinců a o jejich podobách v českém a norském prostředí.

Hodnocení

80%

(1)

Hodnotil 1 čtenář
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

25

25.11.2022
Naše školství je pružné a mnoho dokáže. Státní moc by měla omezovat svobodu slova, nabádat k udávání se navzájem , podporovat udávání učitelů žáky apod. a šíření teroru strachem? Proč to má zapotřebí? Nevytváří neziskovou organizaci, zaměřenou na cenzuru, provozované z peněz daňových poplatníků ? Proč tyto peníze raději smysluplně nevěnovat učitelům, kteří si je zaslouží? Alespoň dětem...
Naše školství je pružné a mnoho dokáže. Státní moc by měla omezovat svobodu slova, nabádat k udávání se navzájem , podporovat udávání učitelů žáky apod. a šíření...
Naše školství je pružné a mnoho dokáže. Státní moc by měla omezovat svobodu slova, nabádat k udávání se navzájem , podporovat udávání učitelů žáky apod. a šíření teroru strachem? Proč to má zapotřebí? Nevytváří neziskovou organizaci, zaměřenou na cenzuru, provozované z peněz daňových poplatníků ? Proč tyto peníze raději smysluplně nevěnovat učitelům, kteří si je zaslouží? Alespoň dětem nedeformovat jejich iluzi o demokracii. Za několik málo měsíců žáci rozumí i mluví česky. Než projdou školou, mohou požádat o české občanství po 8 letech, /v Anglii je to za velký obnos/. Vynaložené finance jsou investicí , vhodnou do pokladny obce, která školu provozuje? Vláda snahu konkrétně ocení jak? Uslyšíme, že učitelé a rodiče se budou bát , zda jejich autocenzura je pro státní moc uspokojivá? Nebo vláda potřebuje, aby absolventi měli názory stejné jako měl Baťa cvičky až se žáci stanou budoucími voliči ČR? Tak si vláda představuje demokracii? V generální stávce v r. 1989 jsem byla právě pro podporu demokracie a svobodu slova. Fuj těm, co rozhodují a povolují, co si lidé mohou myslet a říkat. Ostatní obdivuji, ty kteří prosazují svobodu slova. Jednu hvězdičku jsem odebrala, protože většinu popisovaného známe. Doporučuji a žákům i učitelům přeji, aby mohli žit v atmosféře vzájemného respektu a úcty.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat