Objednávka

Nakupte vánoční dárky a soutěžte o novou čtečku!

O značkách

Recenze(10)

68 %

(10 Recenzí)

Jazyk

čeština

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního...
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje...
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

rok vydání 2010

303 Kč

Běžná cena 389 Kč

Ušetříte 86 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

68%

(10 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

16.1.2021

1

Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou, pravděpodobně pohoříte. Kniha vůbec nenaplnila má očekávání, spíš jsem čekala něco ve smyslu více psychologie, chování zákazníka apod., prostě to, co by se dalo celkem dobře "prodat" v rámci nějaké knížky o tak neobvyklém tématu....
Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou...
Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou, pravděpodobně pohoříte. Kniha vůbec nenaplnila má očekávání, spíš jsem čekala něco ve smyslu více psychologie, chování zákazníka apod., prostě to, co by se dalo celkem dobře "prodat" v rámci nějaké knížky o tak neobvyklém tématu. Pro případné zájemce psychologie, potažmo ekonomie (obecněji řečeno - chování, vliv značek, psychologie, marketing...) kniha bude zklamáním. Blíže ke stylu psaní a obsahu knížky: tady jde spíš o takovou rozvláčnou a ne příliš zajímavou historii různých, když to tak řeknu blbě, random značek a občas se v knížce vyskytne nějaký ten typ jakože "reprezentujte svoji značku - buďte zásadoví". Nutno podotknout, že k nějaké té psychologii a ekonomii se autor dostává až na konci knihy, takže pro zájemce, které by zajímala spíše psychologická podstata knihy bude většina knihy tak nějak historická a výkladová.
Číst více Číst více
8.10.2023
Neurazí, ani nijak zvlášť nenadchne. Má to sice jen něco málo přes 200 stran, ale prokousat se tím dá v některých místech celkem zabrat.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat