Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
68%
(10 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
16.1.2021
1
Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou, pravděpodobně pohoříte.
Kniha vůbec nenaplnila má očekávání, spíš jsem čekala něco ve smyslu více psychologie, chování zákazníka apod., prostě to, co by se dalo celkem dobře "prodat" v rámci nějaké knížky o tak neobvyklém tématu....
Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou...
Kniha je určena zásadně pouze a jen zájemcům o danou problematiku. Ne pro čtenáře, kterého např. zaujme obálka knížky. Protože když se budete řídit zajímavou obálkou, pravděpodobně pohoříte.
Kniha vůbec nenaplnila má očekávání, spíš jsem čekala něco ve smyslu více psychologie, chování zákazníka apod., prostě to, co by se dalo celkem dobře "prodat" v rámci nějaké knížky o tak neobvyklém tématu.
Pro případné zájemce psychologie, potažmo ekonomie (obecněji řečeno - chování, vliv značek, psychologie, marketing...) kniha bude zklamáním.
Blíže ke stylu psaní a obsahu knížky: tady jde spíš o takovou rozvláčnou a ne příliš zajímavou historii různých, když to tak řeknu blbě, random značek a občas se v knížce vyskytne nějaký ten typ jakože "reprezentujte svoji značku - buďte zásadoví".
Nutno podotknout, že k nějaké té psychologii a ekonomii se autor dostává až na konci knihy, takže pro zájemce, které by zajímala spíše psychologická podstata knihy bude většina knihy tak nějak historická a výkladová.
Číst více
Číst více
8.10.2023
Neurazí, ani nijak zvlášť nenadchne.
Má to sice jen něco málo přes 200 stran, ale prokousat se tím dá v některých místech celkem zabrat.