Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Nová pravidla písemné a elektronické komunikace

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v...
Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo...
Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované „úmluvy“. Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů komunikace se věnuje tato publikace. Písemnou a elektronickou komunikaci pojímá šíře a do větší hloubky než klasické učebnice. Seznamuje například s odlišnými požadavky na formální úpravu dokumentů veřejnoprávních a soukromoprávních subjektů, zabývá se komplexně „životem“ dokumentů – od jejich vzniku až po skart nebo předání do archivu, uvádí pravidla pro úpravu webových stránek. Je vhodná jak pro veřejnost, tak pro žáky i učitele obchodních a podnikatelských škol, škol zaměřených na informační a komunikační technologie a dalších. Kniha zkrátka pomůže zvýšit úroveň počítačové gramotnosti všem čtenářům.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

151 Kč

Běžná cena 210 Kč

Ušetříte 59 Kč

Očekávané doručení 7.5.

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat