Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 298.00 mm
-
Šířka
- 211.00 mm
-
Hloubka
- 8.00 mm
-
Hmotnost
- 0.32 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 96
-
Typ vazby
- ostatní
-
Ean
- 9788087591512
-
ISBN
- 9788087591512
O knize
Metodický průvodce obsahuje metodicko-didaktická doporučení pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku. Předkládá detailní praktické rady a náměty. V průvodci najdete: Vymezení předmětu český jazyk, systém vyučování počátečnímu čtení, vyučovací postupy při vytváření dovednosti číst, dovednosti psát, diagnostické prověrky....
Metodický průvodce obsahuje metodicko-didaktická doporučení pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku. Předkládá detailní praktické rady a náměty. V průvodci najdete: Vymezení předmětu český jazyk, systém vyučování počátečnímu čtení, vyučovací postupy při vytváření dovednosti číst, dovednosti psát, diagnostické prověrky. Orientační návrh...
Metodický průvodce obsahuje metodicko-didaktická doporučení pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku. Předkládá detailní praktické rady a náměty. V průvodci najdete: Vymezení předmětu český jazyk, systém vyučování počátečnímu čtení, vyučovací postupy při vytváření dovednosti číst, dovednosti psát, diagnostické prověrky. Orientační návrh ročního plánu – rozpracované na týdny (učebnice – strany, úkoly a cíle; písanky – téma, strany; literární výchova – náměty pro práci, doporučené knihy a autoři; návrh zařazení diagnostické prověrky) Metodické poznámky k práci s Živou abecedou a Slabikářem – podrobně rozpracované k jednotlivým stranám učebnic (obsah strany, motivace, tabule, didaktické hry, mezipředmětové vztahy, literární výchova, výcvik dechu, hlasu a výslovnosti, návody a další náměty pro práci k jednotlivým cvičením, včetně řešení doplňovaček) Literární přílohu – je rozdělena na 4 části podle ročních období v souladu se školním rokem: podzim, zima, jaro, léto. Každá část obsahuje vhodné říkanky i beletrii od růžných autorů dětské literatury pro dané období. Přílohu je možné i kopírovat. Didaktické hry – ucelený soubor her (téměř 50 her), rozdělený do skupin podle potřeb didaktiky čtení a psaní (rozvoj smyslového vnímání, rozvoj intelektu, rozvoj pohotovosti, představivosti a pozornosti, rozvoj řeči, rozlišování hlásek a písmen, rozlišování slabik, hry se slovy). Metodika je určena k materiálům pro výuku českého jazyka v 1. ročníku: Živá abeceda s kocourem Samem Slabikář s kocourem Samem První psaní s kocourem Samem Písanka 1 – 4 pro 1. ročník ZŠ Interaktivní Živá abeceda a Slabikář