Objednávka

Medonosný marketing

80 % (9)

Kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

Vyprodáno

249 Kč 209 Kč

Ušetříte 40 Kč

Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům.
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o...

Medonosný marketing

vázaná s laminovaným potahem a přebalem

249 Kč 209 Kč

Podrobnosti

O knize

Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům.
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb...
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům.

Hodnocení

80%

(9)

Hodnotilo 9 čtenářů
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop zobrazují nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

15.9.2013
muž, který píše stručně, výstižně a s vtipem :) Super kniha pro všechny, kteří podnikají nebo podnikat chtějí. Poznáte, jak si najít klienta, jak si ho udržet. Ukázka také ja, jak se stát expertem v oboru. Kniha má konkrétní tipy a ukázky.
muž, který píše stručně, výstižně a s vtipem :) Super kniha pro všechny, kteří podnikají nebo podnikat chtějí. Poznáte, jak si najít klienta, jak si ho udržet....
muž, který píše stručně, výstižně a s vtipem :) Super kniha pro všechny, kteří podnikají nebo podnikat chtějí. Poznáte, jak si najít klienta, jak si ho udržet. Ukázka také ja, jak se stát expertem v oboru. Kniha má konkrétní tipy a ukázky.
Číst více

Čtenářská recenze

26.2.2013
Některé postupy z té knihy používám a celkem to funguje. Pět hvězdiček však nedám, protože mám pocit, že jsem se větší měrou nechal chytit na lep medového názvu knihy, než že by to byl až takový zázrak.
Některé postupy z té knihy používám a celkem to funguje. Pět hvězdiček však nedám, protože mám pocit, že jsem se větší měrou nechal chytit na lep medového názvu...
Některé postupy z té knihy používám a celkem to funguje. Pět hvězdiček však nedám, protože mám pocit, že jsem se větší měrou nechal chytit na lep medového názvu knihy, než že by to byl až takový zázrak.
Číst více

Čtenářská recenze

24.7.2016
Kniha nabízí stručné shrnutí moderních marketingových nástrojů. Na mne až moc zaměření marketingové práce na facebooku a sociálních sítí. Přišlo mi že kniha stále čerpá z poznatku, že nejlepší byznys se dělá kvůli penězům, a proto mi některé marketingové i když medonosné strategie přišly laciné.Nejlepší marketingovým nástrojem, je a vždy a bude chodící spokojený zákazník, z něhož stane Váš marketingový...
Kniha nabízí stručné shrnutí moderních marketingových nástrojů. Na mne až moc zaměření marketingové práce na facebooku a sociálních sítí. Přišlo mi že kniha stále...
Kniha nabízí stručné shrnutí moderních marketingových nástrojů. Na mne až moc zaměření marketingové práce na facebooku a sociálních sítí. Přišlo mi že kniha stále čerpá z poznatku, že nejlepší byznys se dělá kvůli penězům, a proto mi některé marketingové i když medonosné strategie přišly laciné.Nejlepší marketingovým nástrojem, je a vždy a bude chodící spokojený zákazník, z něhož stane Váš marketingový specialista.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat