Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 212.00 mm
-
Šířka
- 151.00 mm
-
Hloubka
- 9.00 mm
-
Hmotnost
- 0.21 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 136
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788021080331
-
ISBN
- 9788021080331
O knize
"Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě probíhají v oblasti mediálních praxí. Primárně se věnuje tomu, jakou roli nová a stará...
"Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě probíhají v oblasti mediálních praxí. Primárně se věnuje tomu, jakou roli nová a stará média hrají v...
"Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě probíhají v oblasti mediálních praxí. Primárně se věnuje tomu, jakou roli nová a stará média hrají v současnosti v životech a recepčních praxích českých mediálních publik a i když v některých momentech překračuje hranice, jež obvykle studium publik vymezují, jsou to právě takříkajíc běžní uživatelé médií, kteří stojí ve středu vyprávění. Kniha vychází z tříletého výzkumu českých mediálních publik a tématem i formou vyprávění navazuje na autorovy Poznámky ke studiím nových médií (2013).