Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 227.00 mm
-
Šířka
- 161.00 mm
-
Hloubka
- 12.00 mm
-
Hmotnost
- 0.30 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 174
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788021094185
-
ISBN
- 9788021094185
O knize
Publikace se zaměřuje na komponentu profesní kompetence učitelů mateřských škol - připravovat, realizovat, reflektovat a analyzovat aktivity dětí rozvíjející matematickou pregramotnost v kontextu celkového osobnostního rozvoje. První část je věnována teoretickému ukotvení: problematice matematické pregramotnosti a...
Publikace se zaměřuje na komponentu profesní kompetence učitelů mateřských škol - připravovat, realizovat, reflektovat a analyzovat aktivity dětí rozvíjející matematickou pregramotnost v kontextu celkového osobnostního rozvoje. První část je věnována teoretickému ukotvení: problematice matematické pregramotnosti a postavení matematiky ve...
Publikace se zaměřuje na komponentu profesní kompetence učitelů mateřských škol - připravovat, realizovat, reflektovat a analyzovat aktivity dětí rozvíjející matematickou pregramotnost v kontextu celkového osobnostního rozvoje. První část je věnována teoretickému ukotvení: problematice matematické pregramotnosti a postavení matematiky ve vzdělávání učitelů MŠ. Druhá část obsahuje výstupy výzkumného šetření rozšířeného o tematické psaní textu zjišťující vztah budoucích učitelů MŠ k matematice včetně ovlivňujících faktorů a dotazník zaměřený na zjištění, jak reflektují učitelé MŠ a studenti vysokoškolského oboru Učitelství pro mateřské školy matematickou pregramotnost a svou připravenost k jejímu rozvoji. Výzkumná zjištění byla konfrontována s názory skupiny učitelek MŠ.