Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 240.00 mm
-
Šířka
- 163.00 mm
-
Hloubka
- 23.00 mm
-
Hmotnost
- 0.62 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 328
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788073574949
-
ISBN
- 9788073574949
O knize
Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na...
Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol...
Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol vysokých. Toto vydání doplňuje předchozí o nové cenné výsledky autorových vlastních výzkumů, nebo výzkumů, na nichž se částečně podílel.