Objednávka

Marketing ve věku společnosti Google

Marketing ve věku společnosti Google
Tištěná kniha

Bez hodnocení

Marketing ve věku společnosti Google

Bez hodnocení

Tištěná kniha - ostatní

rok vydání 2011

293 Kč

Běžná cena 349 Kč

Ušetříte 56 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají. Tato...
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají. Tato kniha je praktickým...
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají. Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným na management fi rem, pracovníky oddělení marketingu či produktové manažery. Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním. Autorka, která působila přímo ve společnosti Google, vám poradí, jak vyzrát na přirozené vyhledávání, aniž byste museli utratit horentní sumy za reklamní kampaně v oblasti placeného vyhledávání. Naučíte se vyhledávání efektivně zařadit do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti a množství zákazníků. Jak vám bude kniha užitečná ? Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky kliká až 86 % uživatelů ? Naučí vás, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu ? Zjistíte, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají ? Poradí, jak zajistit, aby vás lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli ? Naučí vás, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše ? Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle – získávat stále více nových zákazníků Komu je kniha určena Jste-li řídícím pracovníkem, nabídne vám tato kniha celostní pohled na to, jak vyhledávání zapadá do vaší celkové podnikatelské strategie a jak byste je měli do své organizace integrovat. Jste-li pracovníkem marketingu, vývojářem, návrhářem uživatelského rozhraní či pracujete-li jiným způsobem v oblasti získávání zákazníků, vývoje produktů nebo rozšiřování povědomí o společnosti, ukáže vám tato kniha, jak začlenit vyhledávání do vašeho již existujícího rámce tak, abyste dosahovali ještě větších výnosů. O autorce: Vanessa Fox je uznávanou propagátorkou a konzultantkou v oblasti vyhledávání. Společnost Google ji zaměstnala jako mluvčí odpovědnou za komunikaci týkající se fungování vyhledávacího algoritmu Googlu. Je autorkou portálu Google centrála pro webmastery – rozhraní slučujícího důležité nástroje pro tvůrce a správce webů. Typ Název souboru Velikost Strana 210 2.52 MB Jméno Příjmení Typ autorství Vanessa Fox Literární

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat