Objednávka

Manažer jako druhé řemeslo

Manažer jako druhé řemeslo
Tištěná kniha

100 % (1 Hodnocení)

Manažer jako druhé řemeslo

100 % (1 Hodnocení)

Tištěná kniha - publikace vázané spirálou

rok vydání 2023

271 Kč

Běžná cena 308 Kč

Ušetříte 37 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

O knize

Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic jako je team leader, shift leader nebo mistr. V deseti...
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic jako je team leader, shift leader nebo mistr. V deseti kapitolách jsou...
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic jako je team leader, shift leader nebo mistr. V deseti kapitolách jsou popsány základní nástroje a zásady, které by měl znát a používat dobrý vedoucí v přímém denním řízení zaměstnanců. Tato kniha vychází z původního vydání knihy „Manažer jako druhé řemeslo“ z roku 2020. Původní text je v tomto vydání rozdělen do dvou částí. Vycházejí odděleně, jako samostatné knížky, ale tvoří spolu jeden manuál manažerských dovedností. Kniha „Manažer jako druhé řemeslo - V první linii“ obsahuje následující kapitoly: Co se očekává od vedoucího Vedoucí jako hospodář Zadávání úkolů Kontrola splnění úkolů – pochvala nebo výtka Dávání a přijímání zpětné vazby Asertivita v jednání s lidmi Vedení porad Způsoby vedení lidí Delegování Řešení problémů a konfliktních situací Na tuto knihu navazuje druhá část, nazvaná „V roli leadera“. Je zacílena na vyšší management, přesněji na manažery, kteří řídí více týmů anebo celou organizaci. Druhý díl se soustředí na témata jako leadership, komunikování s různými lidmi, motivování, koučování a rozvíjení potenciálu a schopností pracovníků.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

100%

(1 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

19.3.2023
Jasné, přehledné, pro rychlý přehled ideální.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat