Objednávka

Nakupte vánoční dárky s dopravou od 29 Kč! 

Management destinace cestovního ruchu

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Cílem publikace je podat ucelený výklad destinačního managementu. Pozornost je věnována jeho nejdůležitějším otázkám, jejichž poznání umožňuje pochopit komplexnost předmětné problematiky. Zabývá se jejími principy a specifikami s důrazem na respektování vzájemné provázanosti jednotlivých jevů a...
Cílem publikace je podat ucelený výklad destinačního managementu. Pozornost je věnována jeho nejdůležitějším otázkám, jejichž poznání umožňuje pochopit komplexnost předmětné problematiky. Zabývá se jejími principy a specifikami s důrazem na respektování vzájemné provázanosti jednotlivých jevů a souvisejících procesů...
Cílem publikace je podat ucelený výklad destinačního managementu. Pozornost je věnována jeho nejdůležitějším otázkám, jejichž poznání umožňuje pochopit komplexnost předmětné problematiky. Zabývá se jejími principy a specifikami s důrazem na respektování vzájemné provázanosti jednotlivých jevů a souvisejících procesů při jejich působení a posuzování. Seznamuje s vývojem v zahraničí a v České republice. Způsob výkladu respektuje skutečnost, že vývoj v řízení cestovního ruchu v regionech prožívá dynamické období a dostává se do popředí zájmu, v teorii, její praktické aplikaci a také ve vědě a výzkumu. Kniha je určena všem zájemcům o problematiku destinačního managementu působícím v různých pracovních pozicích v praxi i teorii cestovního ruchu, pracovníkům institucí a organizací zabývajících se rozvojem a ovlivňováním turismu v destinacích na národní, regionální i lokální úrovni a dále podnikatelům v cestovním ruchu v regionech.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2011

281 Kč

Běžná cena 305 Kč

Ušetříte 24 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat