Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
%
( Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
21.8.2016
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve Spolkové republice. Kniha obsahuje několik užitečných myšlenek a zajímavostí jako je vývoj konzumenta (schopnost kritiky reklamy, poptávka...). Knihu bych doporučil především lidem zajímající se o marketing, ale pro běžného člověka nemá velký užitek.
Číst více
Číst více