Objednávka

Konzument

80 % (2)

Kniha - brožovaná

Vyprodáno

270 Kč

Běžná cena 350 Kč

Ušetříte 80 Kč

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může být kniha se svými postřehy velkou inspirací. Lehkým, leckdy vtipným jazykem...
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře...

Konzument

brožovaná

270 Kč

Podrobnosti

O knize

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může být kniha se svými postřehy velkou inspirací. Lehkým, leckdy vtipným jazykem zasazuje konzumenta, hlavní postavu konzumní společnosti, do celospolečenských souvislostí. Přeložil Milan Váňa.
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může...
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může být kniha se svými postřehy velkou inspirací. Lehkým, leckdy vtipným jazykem zasazuje konzumenta, hlavní postavu konzumní společnosti, do celospolečenských souvislostí. Přeložil Milan Váňa.

Hodnocení

80%

(2)

Hodnotili 2 čtenáři
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

21.8.2016
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve Spolkové republice. Kniha obsahuje několik užitečných myšlenek a zajímavostí jako je vývoj konzumenta (schopnost kritiky reklamy, poptávka...). Knihu bych doporučil především lidem zajímající se o marketing, ale pro běžného člověka nemá velký užitek.
Číst více Číst více

Čtenářská recenze

21.8.2016
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve Spolkové republice. Kniha obsahuje několik užitečných myšlenek a zajímavostí jako je vývoj konzumenta (schopnost kritiky reklamy, poptávka...). Knihu bych doporučil především lidem zajímající se o marketing, ale pro běžného člověka nemá velký užitek.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat