Objednávka

Komunikace v pomáhajících profesích

82 % (7)

Kniha - brožovaná

Skladem > 5 ks

Možnosti doručení a platby

269 Kč 226 Kč

Ušetříte 43 Kč

Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého,...
Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše...

Komunikace v pomáhajících profesích

brožovaná

269 Kč 226 Kč

Podrobnosti

O knize

Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr....
Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho...
Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.

Hodnocení

82%

(7)

Hodnotilo 7 čtenářů
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop zobrazují nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

11.11.2021
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka zní, jako že o druhém člověku rozhodujeme, tou druhou jen vyjadřujeme svůj názor. Ještě markantnější je to tehdy, když je mluvčí v pozici autority. Druhá užitečná věc bylo upozornění na to, že parafrázování není prosté opakování svými...
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka...
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka zní, jako že o druhém člověku rozhodujeme, tou druhou jen vyjadřujeme svůj názor. Ještě markantnější je to tehdy, když je mluvčí v pozici autority. Druhá užitečná věc bylo upozornění na to, že parafrázování není prosté opakování svými slovy, ale můžeme při něm nějaký aspekt zdůraznit nebo potlačit: třeba "nikdy se mi nic nepovede" lze zmírnit na "Máte pocit, že se vám věci často nedaří". jen se obávám, že lidi, kteří by tu knihu nejvíc potřebovali, si ji nepřečtou
Číst více Číst více

Čtenářská recenze

11.11.2021
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka zní, jako že o druhém člověku rozhodujeme, tou druhou jen vyjadřujeme svůj názor. Ještě markantnější je to tehdy, když je mluvčí v pozici autority. Druhá užitečná věc bylo upozornění na to, že parafrázování není prosté opakování svými...
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka...
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka zní, jako že o druhém člověku rozhodujeme, tou druhou jen vyjadřujeme svůj názor. Ještě markantnější je to tehdy, když je mluvčí v pozici autority. Druhá užitečná věc bylo upozornění na to, že parafrázování není prosté opakování svými slovy, ale můžeme při něm nějaký aspekt zdůraznit nebo potlačit: třeba "nikdy se mi nic nepovede" lze zmírnit na "Máte pocit, že se vám věci často nedaří". jen se obávám, že lidi, kteří by tu knihu nejvíc potřebovali, si ji nepřečtou
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat