Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
56%
(10 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
1.3.2019
1
Nemůžu popřít, že kniha rozvíjí kritické myšlení, ale na můj vkus se příliš točí kolem jedné myšlenky a používá poměrně staré výzkumy a cituje zastaralé materiály.
21.7.2018
1
Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem).
Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být...
Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si...
Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem).
Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být neustále dostupný", což udává kniha jako jedinou cestu, funguje u FMCG, jako je např. Coca Cola, McDonald's, kosmetika atd. Rozhodně to ale nelze 100% aplikovat na specializované eshopy, SW firmy a další. Pro 90 % čtenářů tak nic praktického nepřinese.
Číst více
Číst více