Objednávka

Jak nebýt úplným blbcem

Jak nebýt úplným blbcem
Tištěná kniha

40 % (1 Hodnocení)

Jak nebýt úplným blbcem

40 % (1 Hodnocení)

Tištěná kniha - publikace vázané spirálou

rok vydání 2015

110 Kč

Běžná cena 145 Kč

Ušetříte 35 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému nahlížení přímo tomu, kdo si ji pořídí. David Gruber se zde poprvé pouští...
Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému nahlížení přímo tomu, kdo si ji pořídí. David Gruber se zde poprvé pouští do „stručné...
Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému nahlížení přímo tomu, kdo si ji pořídí. David Gruber se zde poprvé pouští do „stručné kuchařky“, tj. bez jakéhokoliv teoretizování uvádí typické problémové situace (pomluva; šéf „nechce nic slyšet“; manipulátor na poradě; osočení pomocí polopravdy aj.) a hned konkrétní komunikační obranu, vhodnou reakci. Brzy je však chtě nechtě respektována situace, že určitá jediná konkrétní komunikační obrana může někdy uspět, jindy ale selhat. A tak se začínají probírat různé typy lidí podle charakteru, temperamentu, osobnostních preferencí apod. Čtenář zde má systematickou typologii těch, na nichž závisí jeho komunikační a tím i pracovní úspěch. Typologie lidí z pera Davida Grubera je úplnou novinkou, většinou totiž dříve takový přístup spíše kritizoval. Ale kontinuita Gruberových názorů je přesto zachována; ukazuje, že komunikační typ není nějaká stálá veličina, na níž můžeme vždy sázet při volbě komunikačního přístupu; ale že hodně závisí na prostředí-situaci a na momentální dispozici komunikujícího člověka. Na závěr autor formuluje sedm zcela nových „komunikačních obrů“, tedy psychologických dovedností, které vám obecně umožní najít optimální reakci na jakoukoliv problémovou situaci. Jde o know-why, z nějž znalému čtenáři vyplyne vždy správné know-how. Znovu před vámi defilují konkrétní komunikační problémy obdobné těm úvodním, ale s vašimi reakcemi již podstatně vyspělejšími, moudřejšími, více variantními. Optimalizovanými na samou hranici umění možného.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat