Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 235.00 mm
-
Šířka
- 175.00 mm
-
Hloubka
- 15.00 mm
-
Hmotnost
- 0.27 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 144
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788074021152
-
ISBN
- 9788074021152
O knize
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj...
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.