Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 245.00 mm
-
Šířka
- 157.00 mm
-
Hloubka
- 22.00 mm
-
Hmotnost
- 0.29 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 128
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788027122943
-
ISBN
- 9788027122943
O knize
Aktualizované vydání úspěšné knihy, která reaguje na pokrok v rozvoji osobní letecké přepravy a konstrukci letadel. Zachycuje takové novinky, jako je například používání lehčích materiálů v konstrukci letadla, které redukují jeho váhu, změny zjednodušující řízení leteckého provozu, další zlepšování efektivity motoru,...
Aktualizované vydání úspěšné knihy, která reaguje na pokrok v rozvoji osobní letecké přepravy a konstrukci letadel. Zachycuje takové novinky, jako je například používání lehčích materiálů v konstrukci letadla, které redukují jeho váhu, změny zjednodušující řízení leteckého provozu, další zlepšování efektivity motoru, což vede ke...
Aktualizované vydání úspěšné knihy, která reaguje na pokrok v rozvoji osobní letecké přepravy a konstrukci letadel. Zachycuje takové novinky, jako je například používání lehčích materiálů v konstrukci letadla, které redukují jeho váhu, změny zjednodušující řízení leteckého provozu, další zlepšování efektivity motoru, což vede ke zkracování času letu a nižší spotřebě paliva. Důsledkem toho je snižování nákladů a tím i zlevňování letenek, ale i příznivější dopad na ekologii. Autor knihy, pilot dopravního letadla, poukazuje také na změny, ke kterým od prvního vydání knihy došlo v samotném kokpitu, kde namísto dříve běžných tištěných manuálů a papírových map blikají displeje monitorů. A samozřejmě odpovídá na řadu otázek typu: Jsou turbulence nebezpečné? Co se stane, když se najednou zastaví motor? Kolik paliva letadlo spotřebuje? Co se děje s letadlem, když vletíme do bouřky? K čemu jsou všechna ta světla na ranveji? Aby byly odpovědi jasnější, obsahuje kniha velké množství barevných fotografií, schémat a grafů, ze kterých je nový vývoj v letectví zcela zřejmý. Julien Evans během své 36leté kariéry létal na mezinárodních linkách s letouny Boeing 737, 757 a 767. Byl také instruktorem a zkoušejícím na těchto typech letadel. Létání se stále věnuje, i když už jen na menších letadlech.