Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Překladatel
-
Výška
- 210.00 mm
-
Šířka
- 136.00 mm
-
Hloubka
- 16.00 mm
-
Hmotnost
- 0.25 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 144
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788024263069
-
ISBN
- 9788024263069
O knize
Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a s dospívajícími. Změna byla natolik závažná, že se začalo dokonce mluvit o novém rozměru komunikace, takzvané čtvrté komunikační...
Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a s dospívajícími. Změna byla natolik závažná, že se začalo dokonce mluvit o novém rozměru komunikace, takzvané čtvrté komunikační dimenzi. V letech 2015 a...
Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a s dospívajícími. Změna byla natolik závažná, že se začalo dokonce mluvit o novém rozměru komunikace, takzvané čtvrté komunikační dimenzi. V letech 2015 a 2016 vedla Iris Johanssonová (psycholožka s poruchou autistického spektra) v České republice semináře o „čtvrté komunikační dimenzi“. Thomas Pedroli tato setkání tehdy nahrával a později z těchto audiozáznamů vznikla tato kniha. Výsledkem je výzva k výraznému přehodnocení školního vzdělávání a množství nápadů na sebevzdělávání, a to jak pro učitele, tak pro rodiče.