Objednávka

Doprava zdarma pro všechny objednávky přes Zásilkovnu až do 19. 6. 

Internetový marketing

Internetový marketing
Tištěná kniha

80 % (10 Hodnocení)

Internetový marketing

80 % (10 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem

rok vydání 2014

335 Kč

Běžná cena 399 Kč

Ušetříte 64 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

80%

(10 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

30.4.2020
Četla jsem poctivě každé slovo asi do 3/4 knihy, zbytek už jsem proletěla. Je zde podrobně probraná reklama na internetu a trochu i chování zákazníků. Knížka bude vhodná pro ty, co si chtějí založit e-shop, blog nebo www stránky a prodávat výrobny nebo služby.
Četla jsem poctivě každé slovo asi do 3/4 knihy, zbytek už jsem proletěla. Je zde podrobně probraná reklama na internetu a trochu i chování zákazníků. Knížka bude...
Četla jsem poctivě každé slovo asi do 3/4 knihy, zbytek už jsem proletěla. Je zde podrobně probraná reklama na internetu a trochu i chování zákazníků. Knížka bude vhodná pro ty, co si chtějí založit e-shop, blog nebo www stránky a prodávat výrobny nebo služby.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat