nacházím se v hodně náročném čase: knihy s květinovými motivy nebo zlatým kolečkem na obálce dávají mé hlavě možnost si aspoň na chvíli odpočinout. v některých případech za to (a za potřebu zjistit, jak to bylo a jak to dopadlo) ale platím neúměrně vysokou cenu.
román On je plný nudných a zbytečných popisů (hlavně krásných lidí, věcí a luxusu), ale hlavně celý ten příběh je zcela neuvěřitelný....
nacházím se v hodně náročném čase: knihy s květinovými motivy nebo zlatým kolečkem na obálce dávají mé hlavě možnost si aspoň na chvíli odpočinout. v některých...
nacházím se v hodně náročném čase: knihy s květinovými motivy nebo zlatým kolečkem na obálce dávají mé hlavě možnost si aspoň na chvíli odpočinout. v některých případech za to (a za potřebu zjistit, jak to bylo a jak to dopadlo) ale platím neúměrně vysokou cenu.
román On je plný nudných a zbytečných popisů (hlavně krásných lidí, věcí a luxusu), ale hlavně celý ten příběh je zcela neuvěřitelný. dospělá žena a máma setrvává u dávné minulosti, což nám zprostředkovává její sobecké kňučení. On je viděn nereálným pohledem puberťačky, coby rozervaný dědic a umělec (!), jehož ad nauseam opakovanou kvalitou je hlavně jeho mimořádná krása. celé to působí, jako by to psala třináctiletá dívka s darem slova a minimální schopností představit si, jak fungují dospělí lidé.
samostatnou zmínku si zaslouží i strašidelná partička kamarádíčků v partě a skutečnost, že jediná postava neanglického původu, která není běloška, tu musí být Thajka, bývalá sexuální společnice, a právě tuto postavu jako jedinou autorka obětuje na oltáři nezralého vztahu hrdinů. wtf?
Číst více
Číst více