Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Dynamické reklamy

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky...
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně...
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2017

175 Kč

Běžná cena 199 Kč

Ušetříte 24 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat