Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Do nové práce

Do nové práce
Tištěná kniha

Bez hodnocení

Do nové práce

Bez hodnocení

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2022

109 Kč

Běžná cena 149 Kč

Ušetříte 40 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

O knize

Publikace Do nové práce je základním autentickým dokumentem firmy Baťa. Tato útlá kniha seznámila každého nového spolupracovníka s idejemi Tomáše Bati a následně i jeho bratra Jana Antonína. Uvedla každého nově příchozího spolupracovníka do hlavních principů filozofie firmy. Publikace vyšla v několika vydáních, která...
Publikace Do nové práce je základním autentickým dokumentem firmy Baťa. Tato útlá kniha seznámila každého nového spolupracovníka s idejemi Tomáše Bati a následně i jeho bratra Jana Antonína. Uvedla každého nově příchozího spolupracovníka do hlavních principů filozofie firmy. Publikace vyšla v několika vydáních, která se jemně lišila....
Publikace Do nové práce je základním autentickým dokumentem firmy Baťa. Tato útlá kniha seznámila každého nového spolupracovníka s idejemi Tomáše Bati a následně i jeho bratra Jana Antonína. Uvedla každého nově příchozího spolupracovníka do hlavních principů filozofie firmy. Publikace vyšla v několika vydáních, která se jemně lišila. Nejzásadnější rozdíl je mezi vydáními v letech 1927 a 1933, proto jsme se rozhodli vydat obě verze zároveň Jedná se o nadčasový dokument, ze kterého je patrné, že už v roce 1927 připravila firma Baťa pro své spolupracovníky několik desater – například Duševního zdraví, Fyzického zdraví i Deset důvodů, proč si zacvičit. Publikace je inspirací i pro mnoho současných firem v tom slova smyslu, že napovídá, co by měla obsahovat adaptační brožura pro všechny nově příchozí. Historická hodnota dokumentu a zároveň jeho nadčasovost je patrná také ze způsobu použitého jazyka i stylu komunikace vůči nově příchozím do firmy. Například sedmibodová definice Jana Antonína Bati, která je uvedena ve vydání z roku 1933, promlouvá ke čtenáři s apelem na uvědomění si, zda jste v myšlenkovém souladu s potřebami firmy, a jasně definuje, koho firma nepotřebuje. V jednom z bodů je uvedeno, že firma nepotřebuje „člověka, který se nechce vzdělávat a zlepšovat své majetkové poměry“, stejně jako nepotřebuje „člověka, který zaměstnání ve firmě Baťa považuje jen za předmět dočasného využívání pro vlastní cíle“. Tyto a mnohé další myšlenky umožnily lidem lépe pochopit, co od nich firma Baťa žádá, a sice že se nebude jednat pouze o pracovní výkon, ale i o osobní zainteresovanost ve firemní kultuře.

Více od autora:

Antonín Cekota

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat