Objednávka

Dítě, škola a matematika

Recenze()

Bez hodnocení

( Recenzí)

Jazyk

čeština

Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v...
Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i...
Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2015

260 Kč

Běžná cena 309 Kč

Ušetříte 49 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

%

( Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

22.6.2025
Ke knize jsem se dostala v rámci pedagogického studia, konkrétně pak při studia didaktiky matematiky. První tři kapitoly mi tedy daly zabrat, moc mě nebavily a nekteré věty jsem si musela číst i víckrát, abych pochopila jejich smysl. Od 4. kapitoly se to ale změnilo, kniha byla daleko více zábavná a úplně nejvíc mě bavily kapitoly 8 Formální a neformální znalosti a 9 Sociální klima třídy. Stejně jako...
Ke knize jsem se dostala v rámci pedagogického studia, konkrétně pak při studia didaktiky matematiky. První tři kapitoly mi tedy daly zabrat, moc mě nebavily a...
Ke knize jsem se dostala v rámci pedagogického studia, konkrétně pak při studia didaktiky matematiky. První tři kapitoly mi tedy daly zabrat, moc mě nebavily a nekteré věty jsem si musela číst i víckrát, abych pochopila jejich smysl. Od 4. kapitoly se to ale změnilo, kniha byla daleko více zábavná a úplně nejvíc mě bavily kapitoly 8 Formální a neformální znalosti a 9 Sociální klima třídy. Stejně jako uživatel _Andrew_ jsem měla problém s matematickými příběhy, které jsou v knize označeny jmény a když na ne bylo později v knize odkazováno, musela jsem si dohledávat, o jaky příběh v knize šlo, protože jsem si to už nepamatovala. Celkově hodnotím knihu pro učitele matematiky přínosnou. Pomoc by mohla ale i rodičům, kteří se s dětmi doma matematiku učí.
Číst více Číst více
25.5.2024
Ke knize jsem se dostal v rámci didaktiky matematiky v rámci studia. Retrospektivně byla jednou z těch nejčtivějších z toho, co jsem měl možnost číst. Kniha se mi líbila. Nejpřínosnější pro mě byly příběhy z praxe vhodně komentované:“Co se dělo, proč se to dělo“. Nejvíce se mi líbily kapitoly 2, 6, 7, 8, 9. Nejméně mě zaujaly kapitoly 3 a 5. Taktéž mi vadilo, že příběhy (pojmenované jmény) se v...
Ke knize jsem se dostal v rámci didaktiky matematiky v rámci studia. Retrospektivně byla jednou z těch nejčtivějších z toho, co jsem měl možnost číst. Kniha se mi...
Ke knize jsem se dostal v rámci didaktiky matematiky v rámci studia. Retrospektivně byla jednou z těch nejčtivějších z toho, co jsem měl možnost číst. Kniha se mi líbila. Nejpřínosnější pro mě byly příběhy z praxe vhodně komentované:“Co se dělo, proč se to dělo“. Nejvíce se mi líbily kapitoly 2, 6, 7, 8, 9. Nejméně mě zaujaly kapitoly 3 a 5. Taktéž mi vadilo, že příběhy (pojmenované jmény) se v průběhy knihy zmiňovaly převážně jménem, a nikoliv krátkým popisem situace o co v příběhu šlo. Narušovalo to plynulé čtení a musel jsem listovat sem a tam, neboť příběhů bylo v knize docela dost a nepamatoval jsem si přesně které jméno bylo u kterého příběhu. Klady však převažují. Mimo výborných příkladů z praxe, které jsem již zmínil, byly dobré i některé aktivity a úlohy. Zároveň se člověk díky knize zamyslí nad svou koncepcí toho „Jak by chtěl učit“. Potěšilo mě, že s většinou knihy jsem se dokázal ztotožnit.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat