Objednávka

Designové myšlení

Designové myšlení
Tištěná kniha

93 % (6 Hodnocení)

Designové myšlení

93 % (6 Hodnocení)

Tištěná kniha - ostatní

rok vydání 2011

434 Kč

Běžná cena 499 Kč

Ušetříte 65 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní...
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní...
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

93%

(6 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

21.2.2018

6

Dosť všeobecne poňatá knižka na lakovanom papieri o dizajnovom myslení ako takom. Na príklade rôznych komerčných zadaní tu autori popisujú heslovito, úsporne a v skratkách proces vzniku a tvorby jednotlivých nápadov. Dôraz je kladený na moderný dizajn, ktorého úlohou je predať produkt. Nejedná sa pritom len o papierové publikácie ale aj predmety, ktoré môžu byť na tento účel použité. Návody a...
Dosť všeobecne poňatá knižka na lakovanom papieri o dizajnovom myslení ako takom. Na príklade rôznych komerčných zadaní tu autori popisujú heslovito, úsporne a v...
Dosť všeobecne poňatá knižka na lakovanom papieri o dizajnovom myslení ako takom. Na príklade rôznych komerčných zadaní tu autori popisujú heslovito, úsporne a v skratkách proces vzniku a tvorby jednotlivých nápadov. Dôraz je kladený na moderný dizajn, ktorého úlohou je predať produkt. Nejedná sa pritom len o papierové publikácie ale aj predmety, ktoré môžu byť na tento účel použité. Návody a historické trendy tu nečakaj, len inšpiráciu modernými prvkami. Vhodné pre základné zoznámenie sa s problematikou. Množstvo ilustrácií môže byť výhodou, ak máš radšej text, knižka pre teba pravdepodobne vhodná nebude.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat