Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
68%
(8 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
24.11.2019
Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě v knize zaujaly, většinou text (ve stylu "Nedělám spolupráce" či "Můj Instagram je mým deníčkem.") v knize neodpovídal realitě (á la podprahová spolupráce, deník=krátké myšlenky, které nejsou nijak výjimečné a osobní,...) snad na jednu...
Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě...
Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě v knize zaujaly, většinou text (ve stylu "Nedělám spolupráce" či "Můj Instagram je mým deníčkem.") v knize neodpovídal realitě (á la podprahová spolupráce, deník=krátké myšlenky, které nejsou nijak výjimečné a osobní,...) snad na jednu výjimku, což je poměrně málo.
Všichni v knize zmiňovaní mají většinou okolo 10 000 sledujících, což je slušné, ale čekala jsem, že se v knize setkám s influencery, jež jsou inspirativní pro větší skupinu lidí (cca kolem 100 000), nicméně chápu, že toho nejspíš dosahují ti, kteří se stali známějšími zásluhou jiné platformy (např. internetové blogy, youtube-videa či podcasty, "reálně"-vydali knihu, CD, jejich obrazy byly/jsou k vidění na výstavách,...) a tam už pak jejich úspěchem je právě již dřívější konání a aktivita jinde (youtube, internetové blogy, výstavní prostory, knihkupectví, ...).
Mám pochopení i pro to, že redaktor knihy se chtěl ujmout slova v knize, ale většinou mi přišly tyto části takové nadbytečné (např. Vážně mi musí být popsáno, co mě na následujícíh stranách čeká + čím jsou jednotliví "Instagrameři" zajímaví ve své tvorbě, když se to stejně následně dozvím přímo od nich nebo z jejich účtů?).
Závěrem nutno podotknout, že jsem se z počátku divila, jak je možné, že "Instagramerům" se od doby vydání knihy (Někteří jsou zmiňováni i v prvním díle, což je také trošku k tíži knihy,protože, proč číst dvakrát skoro totéž?) počet sledujících moc nerozšířil. Nicméně to přikládám skutečnosti, že knihu zřejmě moc lidí něčetlo (viz počet hodnotících jak první, tak druhý díl zde na databázi knih).
Číst více
Číst více