Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 260.00 mm
-
Šířka
- 200.00 mm
-
Hloubka
- 3.00 mm
-
Hmotnost
- 0.07 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 24
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Datum vydání
- 1.1.2010
O knize
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho využití. V následující části se potom podrobně soustředí na jednotlivé kapitoly Čítanky z hlediska jejich zaměření, co se týče motivačního textu i vybraných ukázek.stupni ZŠ (očekávané výstupy, klíčové kompetence, mezioborové souvislosti, průřezová témata).
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze...
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho využití. V následující části se potom podrobně soustředí na jednotlivé kapitoly Čítanky z hlediska jejich zaměření, co se týče motivačního textu i vybraných ukázek.stupni ZŠ (očekávané výstupy, klíčové kompetence, mezioborové souvislosti, průřezová témata).
Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!
a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.
Otevřít v Microsoft Edge
Přesto pokračovat