Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
83%
(37 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
8.10.2023
19
Věda snad není prolhaná, ale prodej či uvádění na trh je odporné - přímo hnusné. Upravování výsledků výzkumů, aby dokazovaly, že tento lék je nezbytný a jedině správný, prohnání těchto "upravených" výsledů médii a oblbování konečných spotřebitelů - někdy až pacientů. To, že si platím zdravotní pojištění a léky, očkování a doporučení jsou pod patronátem velkých farmaceutických firem tak, aby...
Věda snad není prolhaná, ale prodej či uvádění na trh je odporné - přímo hnusné. Upravování výsledků výzkumů, aby dokazovaly, že tento lék je nezbytný a jedině...
Věda snad není prolhaná, ale prodej či uvádění na trh je odporné - přímo hnusné. Upravování výsledků výzkumů, aby dokazovaly, že tento lék je nezbytný a jedině správný, prohnání těchto "upravených" výsledů médii a oblbování konečných spotřebitelů - někdy až pacientů. To, že si platím zdravotní pojištění a léky, očkování a doporučení jsou pod patronátem velkých farmaceutických firem tak, aby maximalizovaly své zisky jsem se domníval, ale tentokrát jsem o tom přesvědčen!
Číst více
Číst více
25.10.2015
4
Kniha má mizerný překlad (originál se jmenuje Bad Science). Já bych to přeložil jako Mizerná věda. Popisuje, jak se věda dělat nemá. A to nejen přímo u profesionálních vědců (kteří dělají mnohem více bot než je zdrávo), ale především u marketéřů, šarlatánů a různých lobbistů.
Televize a bulvár nemají rády, když vědec řekne, že "je to o něco komplikovanější". Přicházejí tak o svůj příběh, jasnou...
Kniha má mizerný překlad (originál se jmenuje Bad Science). Já bych to přeložil jako Mizerná věda. Popisuje, jak se věda dělat nemá. A to nejen přímo u...
Kniha má mizerný překlad (originál se jmenuje Bad Science). Já bych to přeložil jako Mizerná věda. Popisuje, jak se věda dělat nemá. A to nejen přímo u profesionálních vědců (kteří dělají mnohem více bot než je zdrávo), ale především u marketéřů, šarlatánů a různých lobbistů.
Televize a bulvár nemají rády, když vědec řekne, že "je to o něco komplikovanější". Přicházejí tak o svůj příběh, jasnou čáru mezi kladným a záporným hrdinem. Proto si hledají rádoby vědce, kteří mají rádi silné, jednoznačné, kontroverzní tvrzení. Když někdo vytáhne statistiku a ukazuje, že závěry nejsou jendoznačné ... tak o skutečnost nemají zájem. Ukazují lidem parodii na vědu - skalndály, paniku, seznace.
Číst více
Číst více