Marketingový management destinací

Monika Palatková

229 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Ekonomie, ekonomika
    Počet stran: 208
    Nakladatel: Grada
    Rok vydání: 2011
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: epub, pdf, mobi
    Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Doporučujeme