Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Výzvy marketingu v současné krizi

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních...
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních...
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:
Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonu
Jak na marketing na sociálních sítí
Jaké jsou strategie nízkonákladového marketingu
Jak úspěšně využít QR kódy
Jaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinami
Jak využít sociální sítě
Jaká jsou specifika marketingu sportovních akcí

Znalosti si doplní především:
Podnikatelé
Manažeři firem
Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
Studenti marketingových a ekonomických směrů

Případně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

E-kniha - pdf

rok vydání 2013

Ihned ke stažení

Jak číst e-knihy?

Podrobnosti

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat