Objednávka

Vytváříme hry ve Flashi

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Neskromným cílem knihy Vytváříme hry ve Flashi je naučit vás ovládat tento software na nejvyšší programátorské úrovni, k čemuž vám oba zkušení autoři dopomohou jak několika stranami zajímavé teorie, tak především mnoha praktickými ukázkami. Krok za krokem se naučíte tvorbě neuvěřitelných patnácti...
Neskromným cílem knihy Vytváříme hry ve Flashi je naučit vás ovládat tento software na nejvyšší programátorské úrovni, k čemuž vám oba zkušení autoři dopomohou jak několika stranami zajímavé teorie, tak především mnoha praktickými ukázkami. Krok za krokem se naučíte tvorbě neuvěřitelných patnácti Flash her – od...
Neskromným cílem knihy Vytváříme hry ve Flashi je naučit vás ovládat tento software na nejvyšší programátorské úrovni, k čemuž vám oba zkušení autoři dopomohou jak několika stranami zajímavé teorie, tak především mnoha praktickými ukázkami. Krok za krokem se naučíte tvorbě neuvěřitelných patnácti Flash her – od nejjednodušších stříleček až po složité hry pro více hráčů. To ale rozhodně není vše, co kniha nabízí. Po jejím přečtení budete umět ukládat a načítat rozehranou hru a zapisovat nahrané herní skóre do tabulky výsledků. Také se dozvíte, jak hry optimalizovat, aby se co nejrychleji z internetu načetly a zároveň běžely co nejplynuleji i na pomalejších počítačích. Díky letitým praktickým zkušenostem autorů s tvorbou a prodejem her se i dozvíte, jak svoje hry co nejlépe marketingově využít, a tak získané znalosti výhodně zpeněžit. Komu by to bylo ještě málo, ten se naučí, jak ve Flashi pracovat s trojrozměrnou grafikou a jak ji použít do her. Kniha neopomíjí ani práci se zvukem, a jistě proto uvítáte postup tvorby svého vlastního MP3 přehrávače, využívajícího dokonce částečně skiny známého programu WinAmp. Perličkou na závěr jsou odkazy na stovky nejzajímavějších Flash her na českém i zahraničním internetu, které pro vás budou nekonečnou inspirací ve vaší tvorbě. Ačkoliv je kniha určena spíše středně pokročilým uživatelům, neopomíjí ani začátečníky, kteří zatím neměli možnost se s programem seznámit podrobněji, a jedna z prvních kapitol je proto věnována osvěžení všech důležitých základů programu, zaměřených na tvorbu her.

E-kniha - pdf

rok vydání 2004

Ihned ke stažení

Jak číst e-knihy?

Podrobnosti

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat