
Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
•
Jazyk
čeština
V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah....
V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán...
V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán (paralelně) vztah systému řízení kvality, výkonnosti, systémů nákladů kvality a certifikátů. Ze statistického hlediska se podařilo potvrdit vazbu a vzájemnou souvislost dílčích veličin (faktorů) v modelu. Provedené výzkumy osvětlily množství problémů spojených s kvalitou produktu, spokojenosti zákazníka, výkonnosti podniku i systémy řízení kvality (včetně řízení nákladů spojených s kvalitou a certifikací), řada otázek však zůstala nezodpovězena a vznikla řada otázek dalších. Uvedený model vlivu kvality produktu a systému řízení kvality na výkonnost podniku bude vhodné dále rozšířit, prohloubit a modifikovat. Také bude vhodné posuzovat výkonnost dynamicky, tzn. zkoumat a zvažovat dopad kvality produktu i systému řízení kvality na budoucí výkonnost podniku. Nabízí se přitom tuto budoucí výkonnost posuzovat kvalitativně, tzn. odhadovat (určovat), zda např. poroste, bude stagnovat anebo klesat.
E-kniha - pdf
rok vydání 2016
Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 147
-
ISBN pdf
- 978-80-210-8177-2