Objednávka

Rukověť začínajícího prodejce

80 % (1)

V knize se dozvíte: * co potřebuje vědět a znát dobrý obchodník; * co zákazníci rádi a neradi slyší; * jak se správně ptát a kdy je lepší mlčet; * jak zapůsobit řečí těla; * jak se připravit na obchodní rozhovor a jak ho ideálně vést; * jak bojovat s trémou a strachem; * jak zvládat konfliktní situace; * jak hledat a najít své zákazníky; * jak vybudovat dlouhodobý vztah s klientem; * jak jednat se zákazníkem a co je...
V knize se dozvíte: * co potřebuje vědět a znát dobrý obchodník; * co zákazníci rádi a neradi slyší; * jak se správně ptát a kdy je lepší mlčet; * jak zapůsobit řečí těla; * jak se připravit na obchodní rozhovor a jak ho ideálně vést; * jak...

Rukověť začínajícího prodejce

pdf

157 Kč

Podrobnosti

O knize

V knize se dozvíte: * co potřebuje vědět a znát dobrý obchodník; * co zákazníci rádi a neradi slyší; * jak se správně ptát a kdy je lepší mlčet; * jak zapůsobit řečí těla; * jak se připravit na obchodní rozhovor a jak ho ideálně vést; * jak bojovat s trémou a strachem; * jak zvládat konfliktní situace; * jak hledat a najít své zákazníky; * jak vybudovat dlouhodobý vztah s klientem; * jak jednat se zákazníkem a co je pro něho důležité; * jak používat různé prodejní techniky; * jak účinně vyjednávat a argumentovat; * co dělat, když zákazník nesouhlasí; * jak se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější.
V knize se dozvíte: * co potřebuje vědět a znát dobrý obchodník; * co zákazníci rádi a neradi slyší; * jak se správně ptát a kdy je lepší mlčet; * jak zapůsobit řečí těla; * jak se připravit na obchodní rozhovor a jak ho ideálně vést; * jak bojovat s trémou a strachem; * jak zvládat konfliktní situace; * jak hledat a najít své zákazníky;...
V knize se dozvíte: * co potřebuje vědět a znát dobrý obchodník; * co zákazníci rádi a neradi slyší; * jak se správně ptát a kdy je lepší mlčet; * jak zapůsobit řečí těla; * jak se připravit na obchodní rozhovor a jak ho ideálně vést; * jak bojovat s trémou a strachem; * jak zvládat konfliktní situace; * jak hledat a najít své zákazníky; * jak vybudovat dlouhodobý vztah s klientem; * jak jednat se zákazníkem a co je pro něho důležité; * jak používat různé prodejní techniky; * jak účinně vyjednávat a argumentovat; * co dělat, když zákazník nesouhlasí; * jak se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat