Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 204
-
Délka ukázky
- 10 %
-
ISBN pdf
- 978-80-244-4229-7
O knize
Přestože multikulturalismus jako koncept v rámci humanitních studií představuje už poněkud vyčerpané téma, chceme vymezit prostor, který v rámci multikulturního přístupu v české společnosti zůstává dosud nenaplněn. Naším cílem je upozornit na možnosti znovu-promyšlení multikulturní ideologie na bázi kritického přístupu...
Přestože multikulturalismus jako koncept v rámci humanitních studií představuje už poněkud vyčerpané téma, chceme vymezit prostor, který v rámci multikulturního přístupu v české společnosti zůstává dosud nenaplněn. Naším cílem je upozornit na možnosti znovu-promyšlení multikulturní ideologie na bázi kritického přístupu k ní a na možnosti...
Přestože multikulturalismus jako koncept v rámci humanitních studií představuje už poněkud vyčerpané téma, chceme vymezit prostor, který v rámci multikulturního přístupu v české společnosti zůstává dosud nenaplněn. Naším cílem je upozornit na možnosti znovu-promyšlení multikulturní ideologie na bázi kritického přístupu k ní a na možnosti její aplikace do sfér výchovy a vzdělávání. Chceme ukázat, jak přehnaná akcentace etnické diferenciace znehodnocuje cíle multikulturalismu založené na spravedlivém přístupu i napříč jinými typy odlišností. Pokud nevytyčíme možnosti, jak mluvit o ideách multikulturalismu bez zúžení této problematiky na etnickou otázku, nemáme naději na přijetí multikulturní výchovy jako nezbytné součásti školního kurikula, jako platformy pro nové společenské paradigma.