
Matyášovy příběhy o správném chování 2. část
•
Jazyk
čeština
Tato kniha se zaměřuje na chování dětí a dospělých v různých společenských situacích a snaží se nás
všechny vést správným směrem. Je psána formou piktogramů/symbolů, které mají usnadnit porozumění
textu a je určena dětem předškolního věku a dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, především
Číst více
všechny vést správným směrem. Je psána formou piktogramů/symbolů, které mají usnadnit porozumění
textu a je určena dětem předškolního věku a dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, především
Číst více
Tato kniha se zaměřuje na chování dětí a dospělých v různých společenských situacích a snaží se nás
všechny vést správným směrem. Je psána formou piktogramů/symbolů, které mají usnadnit porozumění
textu a je určena dětem předškolního věku a dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, především
dětem s poruchou...
všechny vést správným směrem. Je psána formou piktogramů/symbolů, které mají usnadnit porozumění
textu a je určena dětem předškolního věku a dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, především
dětem s poruchou...
Tato kniha se zaměřuje na chování dětí a dospělých v různých společenských situacích a snaží se nás
všechny vést správným směrem. Je psána formou piktogramů/symbolů, které mají usnadnit porozumění
textu a je určena dětem předškolního věku a dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, především
dětem s poruchou autistického spektra (PAS).
Sociální situace, jako například návštěva zubaře, knihovny či přecházení silnice, můžou dětem s PAS
činit nemalé potíže, neboť většina těchto dětí má narušenou schopnost představivosti a mnohdy
nedokáže správně vyhodnotit tyto situace a přizpůsobit jim své chování.
Kniha obsahuje scénky z běžného života a je určena k nácviku sociálních dovedností. Děti se za
pomoci rodičů, učitelů či asistentů mohou připravit na různé společenské situace a poté si „nacvičené“
situace vyzkoušet v běžném životě.
Příběhy jsou psány formou piktogramů, které mají dětem usnadnit vstup do světa čtení. Pomocí
obrázků si mohou děti přečíst příběhy úplně samy a vyprávět je tak například dospělému. Mají radost,
že vše zvládly samy, a získají tak motivaci a kladný vztah k četbě.
Přáním autorky je, aby její příběhy s piktogramy pomáhaly dětem lehce a radostně objevovat
čtenářský svět.
všechny vést správným směrem. Je psána formou piktogramů/symbolů, které mají usnadnit porozumění
textu a je určena dětem předškolního věku a dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, především
dětem s poruchou autistického spektra (PAS).
Sociální situace, jako například návštěva zubaře, knihovny či přecházení silnice, můžou dětem s PAS
činit nemalé potíže, neboť většina těchto dětí má narušenou schopnost představivosti a mnohdy
nedokáže správně vyhodnotit tyto situace a přizpůsobit jim své chování.
Kniha obsahuje scénky z běžného života a je určena k nácviku sociálních dovedností. Děti se za
pomoci rodičů, učitelů či asistentů mohou připravit na různé společenské situace a poté si „nacvičené“
situace vyzkoušet v běžném životě.
Příběhy jsou psány formou piktogramů, které mají dětem usnadnit vstup do světa čtení. Pomocí
obrázků si mohou děti přečíst příběhy úplně samy a vyprávět je tak například dospělému. Mají radost,
že vše zvládly samy, a získají tak motivaci a kladný vztah k četbě.
Přáním autorky je, aby její příběhy s piktogramy pomáhaly dětem lehce a radostně objevovat
čtenářský svět.
E-kniha - pdf
rok vydání 2024
Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 55
-
ISBN pdf
- 978-80-908743-9-8