Objednávka

Masová média

Recenze(14)

87 %

(14 Recenzí)

Jazyk

čeština

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou...
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a...
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. Prof. PhDr. Jan Jirák je proděkanem Fakulty sociálních věd UK v Praze. Doc. PhDr. Barbara Köpplová přednáší na Fakultě sociálních věd UK v Praze. V nakladatelství Portál vyšla jejich společná kniha Média s společnost (2007).

Kniha

466 Kč

E-kniha

419 Kč

E-kniha - pdf

rok vydání 2015

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel

  • Kategorie

  • Formát

    • pdf
  • Věkový limit

    • 0
  • Jazyk

    • čeština
  • Počet stránek

    • 416
  • ISBN pdf

    • 978-80-262-0771-9

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

87%

(14 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

12.9.2017
Velmi rozsáhlá a podrobná kniha věnující se médiím obecně, masovým médiím, síťovým médiím a etapám s nimi spojenými - historie, vývoj, nástup, technologie, změny, přístupy, teorie, normy, legislativa, financování, vlivy atd. Zkrátka tato publikace ukáže čtenáři, jak vlastně média fungují a odkud se vzala. Doporučuji všem, kteří se o téma zajímají, i laikům!
Velmi rozsáhlá a podrobná kniha věnující se médiím obecně, masovým médiím, síťovým médiím a etapám s nimi spojenými - historie, vývoj, nástup, technologie, změny,...
Velmi rozsáhlá a podrobná kniha věnující se médiím obecně, masovým médiím, síťovým médiím a etapám s nimi spojenými - historie, vývoj, nástup, technologie, změny, přístupy, teorie, normy, legislativa, financování, vlivy atd. Zkrátka tato publikace ukáže čtenáři, jak vlastně média fungují a odkud se vzala. Doporučuji všem, kteří se o téma zajímají, i laikům!
Číst více
22.2.2024
Výborně zpracovaná kniha, která dává poměrně ucelený přehled o masových médiích. Nechybí jejich historie, teorie, podle kterých by měla tato média fungovat a pak samozřejmě ukázky, jak fungují tato média opravdu.
Výborně zpracovaná kniha, která dává poměrně ucelený přehled o masových médiích. Nechybí jejich historie, teorie, podle kterých by měla tato média fungovat a pak...
Výborně zpracovaná kniha, která dává poměrně ucelený přehled o masových médiích. Nechybí jejich historie, teorie, podle kterých by měla tato média fungovat a pak samozřejmě ukázky, jak fungují tato média opravdu.
Číst více

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat