Objednávka

Marketingový výzkum

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Kniha

209 Kč

E-kniha

212 Kč

E-kniha - pdf

rok vydání 2003

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel

  • Kategorie

  • Formát

    • pdf
  • Věkový limit

    • 0
  • Jazyk

    • čeština
  • Počet stránek

    • 160
  • ISBN pdf

    • 978-80-247-6260-9

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat