
Marketing obchodní firmy
•
Jazyk
čeština
Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých...
Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu...
Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je
dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
E-kniha - pdf
rok vydání 2008
Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 240
-
ISBN pdf
- 978-80-247-6689-8