Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
90%
(12 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
9.2.2025
2
Takových knih je na trhu určitě víc, ale po téhle sáhněte, pokud máte zájem čistě o fakta bez příběhů ze života.
Upřímně, čím víc bude takových knih, tím větší je pravděpodobnost, že se podle toho konečně začne žít, i kdyby se měly opakovat.
Kniha je poměrně zevrubná a bere to od základů, vyberete si z ní, co zajímá vás.
Takových knih je na trhu určitě víc, ale po téhle sáhněte, pokud máte zájem čistě o fakta bez příběhů ze života.
Upřímně, čím víc bude takových knih, tím větší...
Takových knih je na trhu určitě víc, ale po téhle sáhněte, pokud máte zájem čistě o fakta bez příběhů ze života.
Upřímně, čím víc bude takových knih, tím větší je pravděpodobnost, že se podle toho konečně začne žít, i kdyby se měly opakovat.
Kniha je poměrně zevrubná a bere to od základů, vyberete si z ní, co zajímá vás.
Číst více
9.3.2024
1
Velice zajímavé a velice k zamyšlení. Autor rozděluje potraviny na ty základní suroviny typu brokolice, mléko atd., pak ty do pěti složek a nakonec ultrazpracované, což jsou všechny ostatní, kterým bychom se podle něj měli raději vyhnout. A zkuste zajít do obchodu a dívat se na složení, do pěti se drtivá většina nevejde... Odkrývá spoustu souvisejících témat, např. změna složení potravin proti...
Velice zajímavé a velice k zamyšlení. Autor rozděluje potraviny na ty základní suroviny typu brokolice, mléko atd., pak ty do pěti složek a nakonec ultrazpracované,...
Velice zajímavé a velice k zamyšlení. Autor rozděluje potraviny na ty základní suroviny typu brokolice, mléko atd., pak ty do pěti složek a nakonec ultrazpracované, což jsou všechny ostatní, kterým bychom se podle něj měli raději vyhnout. A zkuste zajít do obchodu a dívat se na složení, do pěti se drtivá většina nevejde... Odkrývá spoustu souvisejících témat, např. změna složení potravin proti minulosti, rafinace cukru a mouky či podíl reklamy na rozhodování zákazníka...
Číst více
Číst více