Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
71%
(9 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
20.4.2022
2
Tuhle knihu napsali autoři v roce 2019... kniha vysvětluje jednotlivé postupy a techniky, jak se domluvit s lidmi, kteří mají diametrálně odlišné názory například na očkování, uprchlickou krizi, politiku, náboženství a další důležitá témata...
Základ celé knihy je o respektu a naslouchání druhé straně...nemám nic proti Jiráskovi, Máchovi či Nerudovi..ale tak nějak vnímám, že tahle kniha by v povinné...
Tuhle knihu napsali autoři v roce 2019... kniha vysvětluje jednotlivé postupy a techniky, jak se domluvit s lidmi, kteří mají diametrálně odlišné názory například na...
Tuhle knihu napsali autoři v roce 2019... kniha vysvětluje jednotlivé postupy a techniky, jak se domluvit s lidmi, kteří mají diametrálně odlišné názory například na očkování, uprchlickou krizi, politiku, náboženství a další důležitá témata...
Základ celé knihy je o respektu a naslouchání druhé straně...nemám nic proti Jiráskovi, Máchovi či Nerudovi..ale tak nějak vnímám, že tahle kniha by v povinné četbě byla mnohem užitečnější...
Je sice náročnější, ale určitě doporučuji přečíst.
Číst více
Číst více
19.5.2022
Za mě když si člověk přečte i jen 2. kapitolu (1. je naprosto zbytečný odůvodnění proč kniha byla napsána), tak to stojí za to a čím víc lidí si ji přečte a bude se jí řídit, bude komunikace mezi lidmi příjemnější. Jsou tam shrnuty pravidla, jak vést příjemný rozhovor s kýmkoli (respektovat, neurážet, naslouchat apod.). Je to tam i včetně konkrétních rad jak (jak naslouchat, jak začít rozhovor s...
Za mě když si člověk přečte i jen 2. kapitolu (1. je naprosto zbytečný odůvodnění proč kniha byla napsána), tak to stojí za to a čím víc lidí si ji přečte a bude se...
Za mě když si člověk přečte i jen 2. kapitolu (1. je naprosto zbytečný odůvodnění proč kniha byla napsána), tak to stojí za to a čím víc lidí si ji přečte a bude se jí řídit, bude komunikace mezi lidmi příjemnější. Jsou tam shrnuty pravidla, jak vést příjemný rozhovor s kýmkoli (respektovat, neurážet, naslouchat apod.). Je to tam i včetně konkrétních rad jak (jak naslouchat, jak začít rozhovor s neznámým) - to mi přijde hodně dobré a myslím, že to ocení především milovníci návodů a přesných postupů. Ale i lidem, co nemají problém se s kýmkoli bavit, dá kniha cenné podněty k zamyšlení, jak přistupovat k rozhovorům. Každá další kapitola rozvíjí dovednosti té předchozí, takže mi přijde přirozené a v pořádku, že většina lidí tuto knihu napoprvé nedočte - to ani nedává smysl, protože většina lidí má jen základní komunikační dovednosti, a je zbytečné číst o dalších technikách, když nemáte zvládnutý základ (ale zase je to plus a to se mi na knize také líbí, že i zkušeným komunikátorům kniha může něco dát). Souhlasím, že kniha je trochu těžší (zvláště s postupujícími kapitolami) a dost technická. Ale ruku na srdce, začíná základy. Když to shrnu: hlavně kapitolu 2 uvést do denodenního života.
Číst více
Číst více