Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Dobrý designér to všechno ví!

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí...
Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele...
Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským tým — a věnuje se jejich vzájemným vztahům a častým úskalím spolupráce. Detailně vás provede celým procesem vzniku nového webu či aplikace od poptávky po dokončení, upozorňuje na důležitá a kritická místa, kde designéři často chybují, a poskytuje mnohé praktické návody a cenné rady. Tato knížka vás nenaučí, jak dostávat nápady, jak kreslit čáry nebo držet tužku. Ale snaží se rozkrýt a pomoci pochopit všechno to ostatní, co je pro design úspěšných webů — ale třeba i aplikací, židlí nebo domů — tolik důležité a pohříchu bývá v každodenní praxi opomíjené. První kapitola pojednává o pozadí práce designéra a ukazuje, jak klíčové a určující jsou vztahy mezi všemi zúčastněnými aktéry a jak je lze využít k vytvoření dokonalého designu. Prostřední, nejobsáhlejší část podrobně prochází všechny kroky designové zakázky: jak získat všechny podklady i jak je zpracovat, čemu všemu a v jakém pořadí se věnovat, abychom dosáhli skvěle fungujícího výsledku. Třetí kapitola se pak soustředí na vizuální stránku a ukazuje, jak pracovat s grafickými prvky, prostorem, barvami a jak jejich pomocí maximalizovat účinek designu. Pár slov o autorovi: Petr „Pixy“ Staníček — designér, vývojář, analytik a dlouholetý popularizátor nových trendů v tvorbě webů a aplikací. Jeden z prvních blogerů na českém internetu, sloupkař a publicista. V oboru designu, médií, reklamy a později i navrhování a tvorby webů pracuje profesionálně přes 20 let. Podílel se na tvorbě prvních pravidel přístupnosti webů pro Vládu ČR, pracoval pro mnoho významných firem i institucí, jeho služeb využívají klienti z celého světa.

E-kniha - pdf, epub, mobi

rok vydání 2016

Ihned ke stažení

Jak číst e-knihy?

Podrobnosti

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat