Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
87%
(19 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
17.5.2021
2
Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne.
Publikace je krátká, avšak délku si vynahrazuje informacemi. Těmi je kniha nahuštěna, občas jsem měla problém vše vstřebat. Je napsána jednoduše a srozumitelně, určitě není nutné mít hlubší znalosti o marketingu (já je nemám). Vše je zde...
Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne....
Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne.
Publikace je krátká, avšak délku si vynahrazuje informacemi. Těmi je kniha nahuštěna, občas jsem měla problém vše vstřebat. Je napsána jednoduše a srozumitelně, určitě není nutné mít hlubší znalosti o marketingu (já je nemám). Vše je zde popsáno, vždy začínaje nějakým starším prvotním výzkumem a pokračuje experimentem novějším. Experimenty v knize jsou zajímavé, v hodně případech jsem se dokázala ztotožnit. Knihu hodnotím kladně, bylo rozhodně zajímavá.
Číst více
Číst více
21.9.2021
1
25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu.
Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této čtivě napsané knize hezky vidíme možnosti, jak využít psychologii lidského chování při tvorbě a propagaci značky.
Je to takový mix psychologie, Cialdiniho Předsvědčování a Zbraní vlivu, ale v poněkud renovovanější a přehlednější verzi....
25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu.
Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této...
25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu.
Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této čtivě napsané knize hezky vidíme možnosti, jak využít psychologii lidského chování při tvorbě a propagaci značky.
Je to takový mix psychologie, Cialdiniho Předsvědčování a Zbraní vlivu, ale v poněkud renovovanější a přehlednější verzi.
Samozřejmostí je již zmiňovaná přehlednost a solidní grafická úprava, která usnadňuje orientaci v knížce.
Ideální volba nejen pro marketéry, ale i pro psychology a všechny, kteří se zajímají o to, jaké vlivy a faktory ovlivňují lidské chování a rozhodování.
Číst více
Číst více