Objednávka

Anatomie rozhodování

Recenze(19)

87 %

(19 Recenzí)

Jazyk

čeština

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak...
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá,...
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Kniha

339 Kč

E-kniha

239 Kč

E-kniha - pdf, epub, mobi

rok vydání 2020

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel

  • Kategorie

  • Formát

    • pdf, epub, mobi
  • Věkový limit

    • 0
  • Jazyk

    • čeština
  • Počet stránek

    • 216
  • ISBN epub

    • 978-80-277-0750-8
  • ISBN pdf

    • 978-80-277-0752-2

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

87%

(19 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

17.5.2021

2

Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne. Publikace je krátká, avšak délku si vynahrazuje informacemi. Těmi je kniha nahuštěna, občas jsem měla problém vše vstřebat. Je napsána jednoduše a srozumitelně, určitě není nutné mít hlubší znalosti o marketingu (já je nemám). Vše je zde...
Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne....
Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne. Publikace je krátká, avšak délku si vynahrazuje informacemi. Těmi je kniha nahuštěna, občas jsem měla problém vše vstřebat. Je napsána jednoduše a srozumitelně, určitě není nutné mít hlubší znalosti o marketingu (já je nemám). Vše je zde popsáno, vždy začínaje nějakým starším prvotním výzkumem a pokračuje experimentem novějším. Experimenty v knize jsou zajímavé, v hodně případech jsem se dokázala ztotožnit. Knihu hodnotím kladně, bylo rozhodně zajímavá.
Číst více Číst více
21.9.2021

1

25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu. Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této čtivě napsané knize hezky vidíme možnosti, jak využít psychologii lidského chování při tvorbě a propagaci značky. Je to takový mix psychologie, Cialdiniho Předsvědčování a Zbraní vlivu, ale v poněkud renovovanější a přehlednější verzi....
25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu. Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této...
25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu. Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této čtivě napsané knize hezky vidíme možnosti, jak využít psychologii lidského chování při tvorbě a propagaci značky. Je to takový mix psychologie, Cialdiniho Předsvědčování a Zbraní vlivu, ale v poněkud renovovanější a přehlednější verzi. Samozřejmostí je již zmiňovaná přehlednost a solidní grafická úprava, která usnadňuje orientaci v knížce. Ideální volba nejen pro marketéry, ale i pro psychology a všechny, kteří se zajímají o to, jaké vlivy a faktory ovlivňují lidské chování a rozhodování.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat